Slechts voor korte tijd: tot wel -20%* extra in de wintersale

-20%* extra sale

CODE:

Meer items, meer korting!

De wintersale gaat verder. Vanaf nu krijg jij nog -20%* extra op de afgeprijsde looks. Scoor nu jouw favorieten!

Voorwaarden

*Geldig t/m 31-1-2022. 20% korting op reeds afgeprijsde artikelen bij een bestelling in de online shop na het invoeren van de code in het winkelmandje. Kan meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet worden gecombineerd met andere vouchers of acties. Niet inwisselbaar voor eerdere aankopen.

Levering

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver.nl geschiedt uitsluitend in Nederland. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

s.Oliver levert zonder verzendkosten! Terug naar de categorie Lees meer...

Onze vervoerder PostNL

Een van de bijzondere dienstverleningen voor onze klanten omvat de gratis verzending met PostNL. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Met Track & Trace kunt u de bestelstatus van uw pakket snel en eenvoudig controleren. BEKIJK HIER TRACK & TRACE Terug naar de categorie Lees meer...

VERZENDING ALS EXPRESPAKET

Is je verzending extra dringend? Bij verzending met DHL Express wordt je levering binnen de 1-2 werkdagen* gegarandeerd, voor zover je jouw bestelling hebt opgegeven vóór 14.00 uur. Deze service kost onafhankelijk van de grootte en het gewicht € 7,99 per bestelling. De precieze levertijd is afhankelijk van je postcodegebied, een overzicht vind je hier DHL EXPRESS postcodegebied Bij betaling via creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de... Lees meer...

Levering op een afwijkend bezorgadres

Wij leveren uw pakket waar u maar wilt!* Voer het bezorgadres van uw keuze tijdens het bestellen in in het veld 'levering op een afwijkend adres'. Bovendien hebt u de mogelijkheid om uw factuur aan uw factuuradres of bezorgadres te laten sturen. Als u 'in het pakketje' selecteert, wordt uw factuur ook bij een afwijkend bezorgadres aan uw pakketje toegevoegd. Als u 'per e-mail' selecteert, ontvangt u de factuur uitsluitend via e-mail. De ontvanger van uw pakketje ontvangt een pakbon, maar geen... Lees meer...

Levering aan een s.Oliver store - Click & Collect

Met onze nieuwe service Click & Collect kunt u ontspannen van thuis uit online bestellen en uw pakket in een van onze s.Oliver stores* in Nederland laten bezorgen. Daarbij profiteert u van de flexibele afhaaltijden in onze stores. Ook ideaal voor degenen die graag online bestellen, maar zelden thuis zijn. Alles natuurlijk zonder verzendkosten. In de s.Oliver store* hebt u bovendien de mogelijkheid om uw bestelling direct te passen en vakkundig advies van onze medewerkers in te winnen. Als... Lees meer...

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Direct nadat u uw bestelling hebt verzonden, ontvangt u een orderbevestiging. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u per e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Uw bestelling wordt direct vanuit Duitsland verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Bij betaling met creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de veiligheid van onze klanten en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verstuurd.

Wat gebeurt er als ik op het tijdstip van bezorging niet thuis ben?

Als de vervoerder u niet thuis aantreft, ontvangt u een niet-thuis-bericht waarop de volgende bezorgdatum wordt aangekondigd. PostNL probeert uw pakket maximaal 2 keer aan te bieden. Als de vervoerder u de tweede keer niet thuis aantreft, hebt u de mogelijkheid om het pakket binnen de drie weken bij het postkantoor of een afhaalpunt op te halen. Na die tijd wordt het pakket pas aan s.Oliver geretourneerd. Terug naar de categorie Lees meer...

Wat doe ik als mijn pakket niet aankomt?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal acht werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam

De ontvangen artikelen zijn niet juist of hebben gebreken

Als u een beschadigd of foutief artikel hebt ontvangen, vergoeden we het aankoopbedrag van het artikel zodra het in ons magazijn is aangekomen en wij de toestand van het kledingstuk hebben gecontroleerd. Stuur het artikel samen met het retourformulier uit het pakket aan ons terug, onder vermelding van de reden voor uw retourzending. Niet gevonden? Neem contact op met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen

Controleer uw postvak op een eventuele e-mail van ons met de mededeling dat een door u besteld artikel niet meer beschikbaar is. In dit geval vergoeden wij het aankoopbedrag van het betreffende artikel en de verzendkosten van uw bestelling via dezelfde betaalmethode die u bij het bestellen hebt gebruikt. Indien u geen e-mail hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Terug naar de categorie Lees meer...

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten