Menu
Sluiten
Sluiten

Levering

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver.nl geschiedt uitsluitend in Nederland. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

s.Oliver levert zonder verzendkosten! Terug naar de categorie Lees meer...

Onze vervoerder PostNL

Een van de bijzondere dienstverleningen voor onze klanten omvat de gratis verzending met PostNL. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 3-5 werkdagen. Met Track & Trace kunt u de bestelstatus van uw pakket snel en eenvoudig controleren. BEKIJK HIER TRACK & TRACE Terug naar de categorie Lees meer...

Levering op een afwijkend bezorgadres

Wij leveren uw pakket waar u maar wilt!* Voer het bezorgadres van uw keuze tijdens het bestellen in in het veld 'levering op een afwijkend adres'. Bovendien hebt u de mogelijkheid om uw factuur aan uw factuuradres of bezorgadres te laten sturen. Als u 'in het pakketje' selecteert, wordt uw factuur ook bij een afwijkend bezorgadres aan uw pakketje toegevoegd. Als u 'per e-mail' selecteert, ontvangt u de factuur uitsluitend via e-mail. De ontvanger van uw pakketje ontvangt een pakbon, maar geen... Lees meer...

Levering aan een s.Oliver store - Click & Collect

Met onze nieuwe service Click & Collect kunt u ontspannen van thuis uit online bestellen en uw pakket in een van onze s.Oliver stores* in Nederland laten bezorgen. Daarbij profiteert u van de flexibele afhaaltijden in onze stores. Ook ideaal voor degenen die graag online bestellen, maar zelden thuis zijn. Alles natuurlijk zonder verzendkosten. In de s.Oliver store* hebt u bovendien de mogelijkheid om uw bestelling direct te passen en vakkundig advies van onze medewerkers in te winnen. Als... Lees meer...

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Direct nadat u uw bestelling hebt verzonden, ontvangt u een orderbevestiging. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u per e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 3-5 werkdagen. Uw bestelling wordt direct vanuit Duitsland verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 3-5 werkdagen. Bij betaling met creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de veiligheid van onze klanten en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verstuurd.

Wat gebeurt er als ik op het tijdstip van bezorging niet thuis ben?

Als de vervoerder u niet thuis aantreft, ontvangt u een niet-thuis-bericht waarop de volgende bezorgdatum wordt aangekondigd. PostNL probeert uw pakket maximaal 2 keer aan te bieden. Als de vervoerder u de tweede keer niet thuis aantreft, hebt u de mogelijkheid om het pakket binnen de drie weken bij het postkantoor of een afhaalpunt op te halen. Na die tijd wordt het pakket pas aan s.Oliver geretourneerd. Terug naar de categorie Lees meer...

Wat doe ik als mijn pakket niet aankomt?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal acht werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam

De ontvangen artikelen zijn niet juist of hebben gebreken

Als u een beschadigd of foutief artikel hebt ontvangen, vergoeden we het aankoopbedrag van het artikel zodra het in ons magazijn is aangekomen en wij de toestand van het kledingstuk hebben gecontroleerd. Stuur het artikel samen met het retourformulier uit het pakket aan ons terug, onder vermelding van de reden voor uw retourzending. Niet gevonden? Neem contact op met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen

Controleer uw postvak op een eventuele e-mail van ons met de mededeling dat een door u besteld artikel niet meer beschikbaar is. In dit geval vergoeden wij het aankoopbedrag van het betreffende artikel en de verzendkosten van uw bestelling via dezelfde betaalmethode die u bij het bestellen hebt gebruikt. Indien u geen e-mail hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Terug naar de categorie Lees meer...

Wij vinden uw privacy belangrijk!
Wij vinden uw privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethodes om u uitvoerig advies te kunnen geven en de voor u geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In uw privacyinstellingen kunt u zien welke diensten we gebruiken en kunt u te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre u hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Uw privacyinstellingen
Om u een optimale, op uw individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor u overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor u samengevat. Kies zelf waarvoor u conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. U kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vindt u in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat u onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om u ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we u onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat u ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat u geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor u en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we u advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor u in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die u nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen u hebt bekeken of in uw winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als u besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat u doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens uw gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om u spannende acties en op u afgestemde advertenties op uw favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden uw individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over uw bewegings- en koopgedrag in onze shop om u individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.
Opslaan

Een moment geduld alstublieft...

Fout