Slechts voor korte tijd: tot wel -20%* extra in de wintersale

-20%* extra sale

CODE:

Meer items, meer korting!

De wintersale gaat verder. Vanaf nu krijg jij nog -20%* extra op de afgeprijsde looks. Scoor nu jouw favorieten!

Voorwaarden

*Geldig t/m 31-1-2022. 20% korting op reeds afgeprijsde artikelen bij een bestelling in de online shop na het invoeren van de code in het winkelmandje. Kan meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet worden gecombineerd met andere vouchers of acties. Niet inwisselbaar voor eerdere aankopen.

Mijn account

Ik wil me abonneren op de nieuwsbrief van s.Oliver

Blijf op de hoogte van actuele trends en meer door u te abonneren op de nieuwsbrief van s.Oliver. Hier kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief U ontvangt vervolgens een e-mail, die u moet bevestigen. Door te klikken op de getoonde link kunt u deze e-mail bevestigen. Zo vergewissen wij ons ervan dat u zich persoonlijk hebt aangemeld en er geen misbruik van uw e-mailadres wordt gemaakt. Met de aanmelding voor de nieuwsbrief accepteert u onze richtlijnen inzake gegevensbescherming. Terug naar de... Lees meer...

Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief van s.Oliver

Klik hier om u af te melden voor de nieuwsbrief van s.Oliver.
Nadat u op het formulier ‘Afmelden voor de nieuwsbrief’ uw e-mailadres hebt ingevoerd, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Welke voordelen heb ik als geregistreerde klant en gebruiker van de s.Oliver Card?

Als geregistreerde klant kunt u persoonlijke gegevens (bijvoorbeeld verschillende bezorgadressen of betaalmethoden) in uw persoonlijke MIJN ACCOUNT opslaan en te allen tijde op de hoogte blijven van de huidige status van uw bestelling en uw puntensaldo. Daarnaast profiteert u van alle voordelen als houder van een s.Oliver Card. Op vertoon van de s.Oliver Card ontvangt u bij iedere aankoop in een deelnemende s.Oliver store en in de online shop 3% korting (houders van een VIP Card ontvangen 5%... Lees meer...

Hoe kan ik me registreren voor MIJN ACCOUNT?

Registreren is alleen mogelijk tijdens een bestelling en bij deelname aan het s.Oliver Card-bonussysteem. Selecteer tijdens uw bestelling bij het klikken op ‘NAAR DE KASSA’ de optie ‘Ik wil s.Oliver kaarthouder worden’ en registreer u vervolgens. U hebt al een s.Oliver Card, maar kunt zich niet aanmelden? Als u een s.Oliver Card hebt, kunt u zich hier aanmelden met uw huidige s.Oliver Card-wachtwoord. Indien u uw s.Oliver Card in een filiaal en niet in de online shop hebt aangevraagd, dient u... Lees meer...

Ik kan me niet aanmelden met mijn klantaccount

Als u een s.Oliver Card hebt, kunt u zich hier aanmelden met uw huidige s.Oliver Card wachtwoord. Indien u uw s.Oliver Card in een filiaal en niet in de online shop hebt aangevraagd, dient u rekening te houden met het volgende: Bij de eerste keer aanmelden in de online shop of op de s.Oliver Card-pagina (www.soliver-card.com) is uw wachtwoord gelijk aan uw geboortedatum in de vorm van DDMMJJJJ. (Wijzig om veiligheidsredenen uw zelfgekozen wachtwoord na de eerste keer aanmelden.) U hebt voor uw... Lees meer...

Hoe kan ik mijn klantaccount wijzigen?

Nadat u bent aangemeld, kunt u in het menu ‘PERSOONLIJKE GEGEVENS’ uw adres, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om uw voor- of achternaam of geboortedatum te wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als u uw naam hebt gewijzigd. Kunt u zich niet aanmelden? Zie Ik kan me niet aanmelden met mijn klantaccount Of neem contact op met onze klantenservice. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik wil mijn klantaccount wissen

Om ervoor te zorgen dat we al uw gegevens op de juiste manier wissen, is het uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om uw account zelf te wissen. Neem contact op met onze klantenservice als u uw account wilt wissen.

Ik ontvang geen nieuwsbrieven meer van s.Oliver

Hebt u al in uw map met ongewenste e-mail gekeken? Misschien is onze nieuwsbrief per ongeluk daarin terechtgekomen. Om dit te voorkomen, kunt u de afzender newsletter@soliver.com toevoegen aan uw e-mailadresboek. Indien u geen fout kunt ontdekken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen. Terug naar de categorie Lees meer...

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten