MIJN ACCOUNT | NIEUWSBRIEF

HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

Wij vragen hiernaar bij het afronden van elke bestelling. U kunt zich (voor het eerst) registreren of als gast bestellen. Het invulveld verschijnt ook als u rechtsboven op 'Mijn account' klikt. Ga daarvoor naar 'Gebruikersaccount aanmaken', vul vervolgens alle benodigde velden in en kies een sterk en veilig wachtwoord. Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en de privacyverklaring en op 'Nu registreren' hebt geklikt, sturen wij u een bevestigingsmail. U profiteert dan direct van alle voordelen van een klantaccount bij het shoppen.

Als geregistreerde klant kunt u persoonsgegevens (bijvoorbeeld verschillende bezorgadressen of betaalmethoden) opslaan in 'Mijn account' en op elk gewenst moment uw huidige bestelstatus en andere bestellingen bekijken.

In 'Mijn account' onder het menu-item 'Profiel' kunnen persoonsgegevens gewijzigd worden en kan het wachtwoord worden aangepast. Als u gegevens wilt wijzigen die er niet bij staan, neem dan contact op met onze klantenservice

HOE KAN IK MIJN KLANTACCOUNT VERWIJDEREN?

Om ervoor te zorgen dat we al uw gegevens op de juiste manier wissen, is het uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om uw account zelf te wissen. Neem contact op met onze klantenservice als u uw account wilt wissen.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van actuele trends en meer door u te abonneren op de nieuwsbrief van s.Oliver. Hier kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief U ontvangt vervolgens een e-mail, die u moet bevestigen. Door te klikken op de getoonde link kunt u deze e-mail bevestigen. Zo vergewissen wij ons ervan dat u zich persoonlijk hebt aangemeld en er geen misbruik van uw e-mailadres wordt gemaakt. Met de aanmelding voor de nieuwsbrief accepteert u onze richtlijnen inzake gegevensbescherming.

Klik hier om u af te melden voor de nieuwsbrief van s.Oliver. Nadat u in het formulier ‘Afmelden voor de nieuwsbrief’ uw e-mailadres hebt ingevoerd, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

WAAROM ONTVANG IK GEEN NIEUWSBRIEF?

Hebt u al in uw map met ongewenste e-mail gekeken? Misschien is onze nieuwsbrief per ongeluk daarin terechtgekomen. Om dit te voorkomen, kunt u de afzender newsletter@soliver.com toevoegen aan uw e-mailadresboek. Indien u geen fout kunt ontdekken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen.