Met je s.Oliver Card: 20% Pre-Sale korting*

CODE:

*Voorwaarden
Have yourself a merry little Pre-Sale!

Met de s.Oliver Card kun je nu al profiteren van de Feestdagen. s.Oliver geeft je namelijk tot 12 december 20% Pre-Sale korting! Geldt ook vor deelnemende winkels en voor nieuwe s.Oliver kaarthouders.

Voorwaarden

*Geldig in de deelnemende stores (www.soliver.com/presale), met uitzondering van outlets, in combinatie met je s.Oliver Card of een ingevuld aanmeldformulier tot uiterlijk 12-12-2019. Geldig in de online shop door het invoeren van bovenstaande code voor zowel aangemelde als nieuwe s.Oliver kaarthouders als voor nieuw geregistreerde klanten. Inwisselbaar op de gehele collectie en kan tijdens de actieperiode meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet met andere waardebonnen worden gecombineerd. Niet inwisselbaar voor reeds gedane aankopen.

Bestelling

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling naar categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Hoe hoog is de minimale bestelwaarde?

De minimale bestelwaarde per bestelling bedraagt € 24.

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Bij elke bestelling wordt op individuele basis een kredietwaardigheids- en adrescontrole op basis van een mathematisch-statistische methode uitgevoerd. Het resultaat van deze controle is afhankelijk van vele verschillende factoren, waaronder uw bestel- en retourgedrag, de... Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING. Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verpakt, kunt u de complete bestelling of een enkel artikel annuleren. Neem hiervoor telefonisch met onze klantenservice. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING. Terug naar de categorie Lees meer...

Is mijn bestelling al onderweg naar mij?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u een verzendbevestiging met Track & Trace. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 4-6 werkdagen.

Kunnen reeds uitverkochte artikelen worden nabesteld?

Ja, het is in principe mogelijk dat een artikel dat voorheen in een bepaalde maat en/of kleur was uitverkocht, op een later tijdstip weer kan worden geleverd. Het is daarom de moeite waard om regelmatig een kijkje te nemen in de s.Oliver online shop om de beschikbaarheid van uw gewenste artikel te controleren. Indien enkele maten van uw gewenste artikel zijn uitverkocht, kunt u via een klik op de uitverkochte maat uw e-mailadres achterlaten. Als het artikel binnen 30 dagen weer beschikbaar is,... Lees meer...

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Natuurlijk kunt u alle artikelen die in de s.Oliver online shop worden aangeboden ook telefonisch bestellen. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur via 0900-655 655 6 (€ 0,35 / gesprek). Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik artikelen reserveren?

Het vrijblijvend reserveren van een artikelen is helaas niet mogelijk.

Sinds ik mijn bestelling heb geplaatst, is de prijs van het artikel gedaald

Hou er a.u.b. rekening mee dat de prijzen kunnen wijzigen. Ons aanbod is afhankelijk van acties, trends en het artikelbestand. Als een artikel in prijs is gedaald en u het al hebt gekocht, kunnen wij achteraf geen prijsverschil uitbetalen.

Waarom moet ik bij een bestelling mijn telefoonnummer en geboortedatum opgeven?

Wij willen u graag een zo goed mogelijke service bieden. Hiertoe behoort vooral een snelle en vlotte afhandeling van uw bestelling. Wij gebruiken uw telefoonnummer uitsluitend voor het snel en makkelijk beantwoorden van eventuele vragen over uw bestelling.

Ik kan mijn bestelling niet afronden

Als u een foutmelding krijgt tijdens het bestelproces, dient u ons de volgende gegevens m.b.t. uw bestelling mee te delen: Op welke pagina van het bestelproces ontvangt u de foutmelding? Welk apparaat gebruikt u voor het bestellen (iPad, smartphone, pc, s.Oliver app)? Welke browser gebruikt u? U kunt ons op elk moment via e-mail bereiken op onlineshop@nl.soliver.com . We zijn bovendien telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur... Lees meer...

Factuur naar bezorg- of factuuradres

Wilt u uw bestelling als geschenk naar een afwijkend adres versturen zonder factuur? Tijdens het bestellen kunt u er bij de keuze van het bezorgadres voor kiezen om de factuur in het pakket te ontvangen of om de factuur apart per briefpost aan het factuuradres te laten versturen.

Informatie over het nieuwe herroepingsrecht van de EU

Herroepingsrecht U hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden deze overeenkomst te herroepen. Het recht van herroeping bestaat 14 dagen vanaf de dag dat u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen (resp. in geval van deelleveringen de laatste goederen) in ontvangst heeft genomen. Om uw recht van herroeping waar te nemen, dient u ons via een eenduidige verklaring (bijv. een per post verstuurde brief, een fax of e-mail) te informeren over uw besluit om... Lees meer...

Shoppen in een s.Oliver store

In onze s.Oliver stores vindt u altijd de nieuwste collecties. Als u een artikel niet in de maat of kleur van uw keuze kunt vinden, kunt u het best een verkoper naar de iPad-verkoopservice vragen.
Hier kunt u een s.Oliver store in uw buurt vinden:
>> STOREFINDER <<

Wij vinden je privacy belangrijk!
Wij vinden je privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethoden om je uitvoerig advies te kunnen geven en de voor jou geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In je privacyinstellingen kun je zien welke diensten we gebruiken en kun je te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre je hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Jouw privacyinstellingen
Om je een optimale, op je individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor jou overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor je samengevat. Kies zelf waarvoor je conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. Je kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vind je in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat je onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om je ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we je onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat je ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat je geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor jij en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we je advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor je in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die je nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen je hebt bekeken of in je winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als je besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat je doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens je gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om je spannende acties en op jou afgestemde advertenties op je favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden je individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over je bewegings- en koopgedrag in onze shop om je individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten