Slechts voor korte tijd: tot wel -20%* extra in de wintersale

-20%* extra sale

CODE:

Meer items, meer korting!

De wintersale gaat verder. Vanaf nu krijg jij nog -20%* extra op de afgeprijsde looks. Scoor nu jouw favorieten!

Voorwaarden

*Geldig t/m 31-1-2022. 20% korting op reeds afgeprijsde artikelen bij een bestelling in de online shop na het invoeren van de code in het winkelmandje. Kan meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet worden gecombineerd met andere vouchers of acties. Niet inwisselbaar voor eerdere aankopen.

Bestelling

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling naar categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Hoe hoog is de minimale bestelwaarde?

De minimale bestelwaarde per bestelling bedraagt € 24.

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Bij elke bestelling wordt op individuele basis een kredietwaardigheids- en adrescontrole op basis van een mathematisch-statistische methode uitgevoerd. Het resultaat van deze controle is afhankelijk van vele verschillende factoren, waaronder uw bestel- en retourgedrag, de... Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING. Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verpakt, kunt u de complete bestelling of een enkel artikel annuleren. Neem hiervoor telefonisch met onze klantenservice. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING. Terug naar de categorie Lees meer...

Is mijn bestelling al onderweg naar mij?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u een verzendbevestiging met Track & Trace. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 4-6 werkdagen.

Kunnen reeds uitverkochte artikelen worden nabesteld?

Ja, het is in principe mogelijk dat een artikel dat voorheen in een bepaalde maat en/of kleur was uitverkocht, op een later tijdstip weer kan worden geleverd. Het is daarom de moeite waard om regelmatig een kijkje te nemen in de s.Oliver online shop om de beschikbaarheid van uw gewenste artikel te controleren. Indien enkele maten van uw gewenste artikel zijn uitverkocht, kunt u via een klik op de uitverkochte maat uw e-mailadres achterlaten. Als het artikel binnen 30 dagen weer beschikbaar is,... Lees meer...

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Natuurlijk kunt u alle artikelen die in de s.Oliver online shop worden aangeboden ook telefonisch bestellen. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur via 0900-655 655 6 (€ 0,35 / gesprek). Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik artikelen reserveren?

Het vrijblijvend reserveren van een artikelen is helaas niet mogelijk.

Sinds ik mijn bestelling heb geplaatst, is de prijs van het artikel gedaald

Hou er a.u.b. rekening mee dat de prijzen kunnen wijzigen. Ons aanbod is afhankelijk van acties, trends en het artikelbestand. Als een artikel in prijs is gedaald en u het al hebt gekocht, kunnen wij achteraf geen prijsverschil uitbetalen.

Waarom moet ik bij een bestelling mijn telefoonnummer en geboortedatum opgeven?

Wij willen u graag een zo goed mogelijke service bieden. Hiertoe behoort vooral een snelle en vlotte afhandeling van uw bestelling. Wij gebruiken uw telefoonnummer uitsluitend voor het snel en makkelijk beantwoorden van eventuele vragen over uw bestelling.

Ik kan mijn bestelling niet afronden

Als u een foutmelding krijgt tijdens het bestelproces, dient u ons de volgende gegevens m.b.t. uw bestelling mee te delen: Op welke pagina van het bestelproces ontvangt u de foutmelding? Welk apparaat gebruikt u voor het bestellen (iPad, smartphone, pc, s.Oliver app)? Welke browser gebruikt u? U kunt ons op elk moment via e-mail bereiken op onlineshop@nl.soliver.com . We zijn bovendien telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur... Lees meer...

Factuur naar bezorg- of factuuradres

Wilt u uw bestelling als geschenk naar een afwijkend adres versturen zonder factuur? Tijdens het bestellen kunt u er bij de keuze van het bezorgadres voor kiezen om de factuur in het pakket te ontvangen of om de factuur apart per briefpost aan het factuuradres te laten versturen.

Informatie over het nieuwe herroepingsrecht van de EU

Herroepingsrecht U hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden deze overeenkomst te herroepen. Het recht van herroeping bestaat 14 dagen vanaf de dag dat u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen (resp. in geval van deelleveringen de laatste goederen) in ontvangst heeft genomen. Om uw recht van herroeping waar te nemen, dient u ons via een eenduidige verklaring (bijv. een per post verstuurde brief, een fax of e-mail) te informeren over uw besluit om... Lees meer...

Shoppen in een s.Oliver store

In onze s.Oliver stores vindt u altijd de nieuwste collecties. Als u een artikel niet in de maat of kleur van uw keuze kunt vinden, kunt u het best een verkoper naar de iPad-verkoopservice vragen.
Hier kunt u een s.Oliver store in uw buurt vinden:
>> STOREFINDER <<

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten