Slechts voor korte tijd: tot wel -20%* extra in de wintersale

-20%* extra sale

CODE:

Meer items, meer korting!

De wintersale gaat verder. Vanaf nu krijg jij nog -20%* extra op de afgeprijsde looks. Scoor nu jouw favorieten!

Voorwaarden

*Geldig t/m 31-1-2022. 20% korting op reeds afgeprijsde artikelen bij een bestelling in de online shop na het invoeren van de code in het winkelmandje. Kan meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet worden gecombineerd met andere vouchers of acties. Niet inwisselbaar voor eerdere aankopen.

Betaling

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via koop op rekening (factuur), met PayPal, iDEAL of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via koop op rekening (factuur) Over het algemeen kunt u bij ons al vanaf de eerste bestelling via koop op rekening (factuur) betalen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, verzoeken wij u om het factuurbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te voldoen. Indien u afzonderlijke artikelen aan... Lees meer...

Bankgegevens

Maak het openstaande factuurbedrag over op de volgende rekening: s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG Rabobank IBAN: NL53 RABO 0157 1978 83 BIC: RABONL2U Om uw betaling correct te kunnen verwerken, dient u bij uw overboeking altijd het factuurnummer (RE.....) als omschrijving in te vullen. U vindt het factuurnummer bovenaan de factuur onder 'uw klantgegevens'. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u per e-mail een kwitantie. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb geen factuur ontvangen

Tijdens het bestellen hebt u aangegeven of u de factuur bij het pakket of apart per post wilt ontvangen. Eventueel ontvangt u de factuur binnenkort als post. Natuurlijk sturen wij u ook graag een kopie toe. Neem contact op met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen.

Waar kan ik mijn openstaande facturen bekijken?

Bij MIJN ACCOUNT vindt u elke dag een overzicht van al uw bestellingen, alle openstaande factuurbedragen en het aantal gespaarde s.Oliver punten.
MIJN ACCOUNT is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Meer informatie over het registreren vindt u hier.

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten