VERZENDING | LEVERTIJDEN | BETAALMOGELIJKHEDEN

HOE HOOG ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Onze verzendkosten zijn 4,95 €, met een minimale bestelwaarde van 24 €.

Indien een expresverzending via DHL Express gewenst is, worden de te betalen verzendkosten verhoogd tot € 9,99, ongeacht de grootte en het gewicht.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Met Track & Trace kunt u de bestelstatus van uw pakket snel en eenvoudig controleren.

BEKIJK HIER TRACK & TRACE

Tijdens actieperiodes kan hiervan worden afgeweken. U krijgt de actuele levertijd tijdens het bestelproces te zien of deze wordt in uw winkelmandje weergegeven.

Bij verzending met DHL Express ontvangt u uw bestelling gegarandeerd vóór 12.00 uur op de volgende werkdag*, mits u uw bestelling voor 14.00 uur hebt geplaatst.

Bij betaling via creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor uw veiligheid en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verzonden. In dit geval wordt de toeslag natuurlijk niet in rekening gebracht.

LET OP HET VOLGENDE BIJ EXPRESBESTELLINGEN:

Bij een volledige retourzending worden deze kosten niet vergoed en moeten ze door u betaald worden.

Betaling vooraf is niet mogelijk bij expresverzending.

De precieze levertijd is afhankelijk van uw postcodegebied. Een overzicht vindt u hier, in het DHL EXPRESS postcode-overzicht.

Het is helaas niet mogelijk om via DHL Express parfum of aerosolhoudende stoffen te versturen.

KAN IK EEN BESTELLING LATEN BEZORGEN IN EEN STORE?

STORES

Uw bestelling kan in de store van uw keuze* binnen 10 werkdagen na ontvangst worden afgehaald. Voor het afhalen hebt u alleen een geldig identiteitsbewijs nodig (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs). Natuurlijk kunt u uw pakket ook door iemand anders laten afhalen. U dient deze persoon dan een volmacht te verlenen.

WAT DOE IK ALS MIJN PAKKET NIET AANKOMT?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging via e-mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal vijf werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER?

BETALING VIA KOOP OP REKENING (FACTUUR)

Over het algemeen kunt u bij ons al vanaf de eerste bestelling via koop op rekening (factuur) betalen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, verzoeken wij u om het factuurbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te voldoen. Indien u afzonderlijke artikelen aan ons retourneert, kan het factuurbedrag natuurlijk worden verminderd met het bedrag van de reeds geretourneerde artikelen.

Om deze, voor u als klant, zeer aantrekkelijke service aan te kunnen bieden, behouden wij ons het recht voor een adres- en kredietwaardigheidscontrole uit te voeren. Informatie op basis van mathematisch-statistische procedures met gebruikmaking van adresgegevens ontvangen we, bij bestellingen vanuit Nederland, van Experian Nederland, Verheeskade 25, 2521 BE Den Haag.

BETALING PER PAYPAL

Bij het kiezen van PayPal als betaalmethode in de check-out wordt u, na het klikken op 'verder', automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal. Met PayPal kunt u heel eenvoudig onder vermelding van uw e-mailadres en uw wachtwoord betalen. Het betreffende bedrag wordt direct van uw PayPal-account afgeschreven en u ontvangt een kwitantie per e-mail.

PAYMENT PER CREDIT CARD

Wij accepteren de gebruikelijke creditcards Visa en MasterCard. Bovendien garanderen wij u dat zeer gevoelige informatie bij ons is beveiligd tegen toegang door derden, aangezien wij uw gegevens beschermen middels moderne techniek en alle gegevens versleuteld verzenden via een 128-bit SSL-verbinding.

Door het versturen van uw bestelling wordt het factuurbedrag op uw creditcard gereserveerd. Pas als de artikelen aan de vervoerder worden overhandigd, wordt uw creditcard daadwerkelijk belast. In geval van een retourzending zullen wij het aankoopbedrag onverwijld op uw creditcardrekening terugboeken na verwerking van de artikelontvangst.

BETALING MET iDEAL

iDEAL is een gestandaardiseerde betaalmethode voor veilige online betalingen, direct van uw bankrekening. Als u voor de betaalmethode iDEAL kiest, komt na afronding van uw bestelling een directe verbinding met uw bank tot stand. Selecteer dan in de lijst uw bank. Extra informatie:

Indien u afzonderlijke artikelen aan ons retourneert, storten wij na ontvangst van uw retourzending het betreffende bedrag automatisch weer op uw rekening.

BANKGEGEVENS

In geval van verlies van het overschrijvingsformulier verzoeken wij u de openstaande factuurbedragen over te maken op de volgende rekening. Let er in uw eigen belang op dat u als betalingskenmerk het betreffende factuur- en ordernummer invoert, omdat het van u ontvangen bedrag anders niet correct kan worden geboekt.

OVERBOEKINGEN

Rekeninghouder s.Oliver Sales GmbH und Co KG
UniCredit Bank – HypoVereinsbank AG
IBAN: NL87 7902 0076 0347 3890 64

WAAR KAN IK OPENSTAANDE FACTUREN BEKIJKEN?

In MIJN ACCOUNT vindt u elke dag een overzicht van al uw bestellingen, alle openstaande factuurbedragen en het aantal gespaarde s.Oliver-punten. MIJN ACCOUNT is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Meer informatie over de registratie vindt u hier.
Na ontvangst van een retourzending sturen wij een bevestiging met een overzicht van alle openstaande posten van de artikelen die tot dan toe zijn geboekt en besteld. Als u hierbij hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.