Met je s.Oliver Card: 20% Pre-Sale korting*

CODE:

*Voorwaarden
Have yourself a merry little Pre-Sale!

Met de s.Oliver Card kun je nu al profiteren van de Feestdagen. s.Oliver geeft je namelijk tot 12 december 20% Pre-Sale korting! Geldt ook vor deelnemende winkels en voor nieuwe s.Oliver kaarthouders.

Voorwaarden

*Geldig in de deelnemende stores (www.soliver.com/presale), met uitzondering van outlets, in combinatie met je s.Oliver Card of een ingevuld aanmeldformulier tot uiterlijk 12-12-2019. Geldig in de online shop door het invoeren van bovenstaande code voor zowel aangemelde als nieuwe s.Oliver kaarthouders als voor nieuw geregistreerde klanten. Inwisselbaar op de gehele collectie en kan tijdens de actieperiode meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet met andere waardebonnen worden gecombineerd. Niet inwisselbaar voor reeds gedane aankopen.

Retournering & terugbetaling

Onze retourvoorwaarden

Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you Antwoordnummer 36034 8000 ZG Zwolle Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk van het... Lees meer...

Hoe kan ik artikelen retourneren?

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...

Wanneer wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen weer op mijn rekening bijgeschreven?

Het kan tot wel 14 dagen na retourdatum duren, voordat het bedrag van de retourzending op uw rekening wordt bijgeschreven. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging van uw retournering met een opsomming van de artikelen die u hebt geretourneerd. Voor elke terubetaling bij een retourzending wordt automatisch de betaalmethode gehanteerd die u bij uw oorspronkelijke aankoop hebt gekozen. Indien u met iDEAL hebt betaald, dient u ons in ieder geval uw... Lees meer...

Is mijn retourzending reeds aangekomen?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging van uw retournering met een opsomming van de artikelen die u hebt geretourneerd. Indien u nog geen ontvangstbevestiging van uw retourzending hebt ontvangen, kunt u de verzendstatus bij de dienstverlener nagaan door het verzendnummer van uw retourzending op de website van uw dienstverlener in te voeren: Ga hier naar de Track & Trace van PostNL Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb een nieuw retouretiket nodig

Neem contact op met onze klantenservice. Wij sturen u zo snel mogelijk een nieuw retouretiket per e-mail.

Niet alle geretourneerde artikelen worden op de ontvangstbevestiging van mijn retourzending vermeld

Al uw geretourneerde artikelen worden grondig gecontroleerd en opnieuw verpakt. Indien er zich tijdens de verwerking van een artikel een fout of onduidelijkheid voordoet, wordt dit betreffende artikel afzonderlijk verwerkt. Hierdoor kan het gebeuren dat een artikel niet op de ontvangstbevestiging van uw retourzending wordt vermeld. Voor dit artikel ontvangt u een afzonderlijke ontvangstbevestiging van uw retournering. Indien u na 5 werkdagen nog geen informatie over een artikel hebt gekregen,... Lees meer...

Kan ik artikelen ruilen?

Een artikel kan niet worden geruild. Indien u een artikel in een andere maat of kleur wilt ontvangen, dient u het opnieuw te bestellen.

Kan ik mijn retourzending afgeven in de s.Oliver store?

U kunt uw pakket ook in een van onze s.Oliver stores* afgeven. Gebruik hiervoor de bij de bestelling geleverde retoursticker.
*Alle deelnemende s.Oliver stores vindt u in onze Storefinder met de keuzemogelijkheid ‘Click & Collect’.

Hoe kan ik een artikel reclameren?

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar onlineshop@nl.soliver.com en daarin de volgende informatie vermelden: Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u... Lees meer...

Wij vinden je privacy belangrijk!
Wij vinden je privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethoden om je uitvoerig advies te kunnen geven en de voor jou geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In je privacyinstellingen kun je zien welke diensten we gebruiken en kun je te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre je hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Jouw privacyinstellingen
Om je een optimale, op je individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor jou overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor je samengevat. Kies zelf waarvoor je conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. Je kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vind je in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat je onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om je ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we je onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat je ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat je geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor jij en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we je advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor je in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die je nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen je hebt bekeken of in je winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als je besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat je doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens je gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om je spannende acties en op jou afgestemde advertenties op je favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden je individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over je bewegings- en koopgedrag in onze shop om je individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten