Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar onlineshop@nl.soliver.com en daarin de volgende informatie vermelden:

  • Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer
  • Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer
  • Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving
  • Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u het artikel wilt reclameren. Voorbeeld: de rechterschoen heeft aan de binnenzijde een gescheurde naad, de rits van het jack is kapot, enz.)
  • Indien mogelijk een foto van het te reclameren artikel

U ontvangt spoedig een reactie van ons.

Hebt u het artikel in de eigen store of bij een partnerstore gekocht?

Stuur uw verzoek met de bovengenoemde informatie naar info@soliver.com

Terug naar de categorie

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten