SALE De zomer sale is gestart!

SALE De zomer sale is gestart!

SALE

De zomer sale is gestart!

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon.

2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker plakken.

3. PAKKET VERSTUREN: Stuur het pakket gratis met PostNL aan ons terug. Uw retourzending kunt u op een van de meer dan 2600 locaties afgeven. De dichtstbijzijnde locatie kunt u met de volgende link vinden:

Postkantoren in uw buurt

Denk aan uw verzendbewijs en bewaar het totdat het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel weer op uw rekening is bijgeschreven.

4. E-MAIL AFWACHTEN: Het kan tot wel 14 dagen na retourdatum duren, voordat het bedrag van de retourzending op uw rekening wordt bijgeschreven. Zodra uw retourzending bij ons is aangekomen, ontvangt u van ons per e-mail een ontvangstbevestiging van uw retourzending. Deze ontvangstbevestiging toont alle specificaties van de retourzending.

5. HET TERUG TE STORTEN BEDRAG: Na ontvangst van uw retourzending storten wij het betreffende bedrag weer op uw rekening. Voor elke terubetaling bij een retourzending wordt automatisch de betaalmethode gehanteerd die u bij uw oorspronkelijke aankoop hebt gekozen. Bij betaling via factuur, verrekenen wij de retourwaarde met het openstaande factuurbedrag. Na betaling van de openstaande factuur ontvangt u een kwitantie.

Indien u met iDEAL hebt betaald, dient u ons in ieder geval uw bankgegevens mee te delen, zodat wij het bedrag zo snel mogelijk naar u kunnen overmaken!

Terug naar de categorie

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten