Menu
Sluiten
Sluiten

s.Oliver Card

Welke voordelen biedt het gebruik van de s.Oliver Card?

Met de s.Oliver Card ontvangt u bij iedere aankoop in de online shop of een deelnemende s.Oliver store 3% korting (houders van een VIP Card ontvangen 5% korting), die in de vorm van s.Oliver punten (bonuspunten) op uw persoonlijke s.Oliver Card-account wordt bijgeschreven. Al vanaf 250 s.Oliver punten (= € 2,50) kunt u deze inwisselen bij een online bestelling. Vanaf 600 s.Oliver punten (= € 6,00) kunt u uw punten ook inwisselen in een deelnemende store. U ontvangt een bericht per e-mail als u... Lees meer...

Overzicht van alle voordelen

Gratis, vrijblijvende deelname X X Punten sparen in de s.Oliver online shop en in de s.Oliver store* 3% 5% Punten in de s.Oliver online shop inwisselen (vanaf 250 punten) X X Punten in de s.Oliver store* inwisselen (vanaf 600 punten een bericht per e-mail) X X Persoonlijk accountoverzicht (bijv. verschillende leveradressen en betaalmethoden kiezen, en informatie over de status van uw bestelling en puntensaldo inzien) X X Uitnodigingen voor exclusieve evenementen in de s.Oliver store X X Family... Lees meer...

Hoe word ik VIP?

Als u binnen 12 maanden 1800 s.Oliver punten hebt gespaard, wordt u automatisch VIP-klant. De bonuspunten kunnen zowel door aankopen met een waarde van € 600 als door de deelname aan tijdelijke acties worden gespaard.Houd er rekening mee dat de s.Oliver punten die u in de shop hebt gespaard, alleen worden meegeteld als de daaraan gekoppelde bestelling niet binnen de wettelijk vastgestelde herroepingstermijn is geretourneerd. U ontvangt een persoonlijke VIP Card en een welkomstbonus van 15% per... Lees meer...

Hoe lang is de s.Oliver Card geldig?

De s.Oliver Card is onbeperkt geldig. De s.Oliver VIP Card heeft een beperkte geldigheidsduur van twee jaar. De geldigheidsduur is op de kaart aangegeven.

Zijn er kosten verbonden aan de s.Oliver Card?

De s.Oliver Card is gratis en er zijn voor u geen extra kosten aan verbonden. U kunt de kaart op ieder moment opzeggen door een kort schriftelijk bericht te sturen aan de s.Oliver Card Service:
- per post: s.Oliver Card Service, 51167 Keulen, Duitsland
- of per e-mail: service@soliver-card.com

Hoe en wanneer ontvang ik mijn s.Oliver Card?

U ontvangt uw s.Oliver Card ongeveer 4 weken na uw registratie tijdens het bestelproces. Tip: Mobiele klantenkaart - altijd bij de hand! Installeer de app s.Oliver IN YOUR POCKET op uw smartphone en meld u aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Zo kunt u ook in de s.Oliver stores meteen waardevolle bonuspunten sparen. Terug naar de categorie Lees meer...

Wat zijn mijn s.Oliver punten waard?

U ontvangt 3 s.Oliver punten voor elke euro die u besteedt. Als u bijvoorbeeld voor 200 euro artikelen koopt bij s.Oliver, ontvangt u daarvoor 600 s.Oliver punten. 1 s.Oliver punt heeft bij het inwisselen een waarde van 1 cent. Uw 600 s.Oliver punten uit het bovenstaande voorbeeld hebben dus een waarde van 6 euro bij het inwisselen. Terug naar de categorie Lees meer...

Vanaf wanneer kan ik mijn gespaarde s.Oliver punten inwisselen?

Vanaf 250 s.Oliver punten (= € 2,50) kunt u uw punten al inwisselen bij een online bestelling. Vanaf 600 s.Oliver punten (= € 6) kunt u uw punten ook inwisselen in een deelnemende store. Zodra u 600 s.Oliver punten hebt gespaard, ontvangt u daarover een bericht per e-mail. U beslist zelf of u uw punten online of in een van onze deelnemende stores wilt inwisselen. Als u liever shopt in een van onze deelnemende s.Oliver stores, ontvangt u vanaf 600 s.Oliver punten een tegoedbon per post. Terug... Lees meer...

Hoe lang zijn mijn gespaarde punten geldig?

Uw s.Oliver punten zijn 12 maanden geldig. Als ze niet binnen deze periode worden ingewisseld, vervallen ze geleidelijk. Dat wil zeggen dat iedere keer de punten vervallen die precies 12 maanden geleden zijn gespaard en dat alle later gespaarde s.Oliver punten bewaard blijven tot ze hun vervaltijd (12 maanden) hebben bereikt.

Hoe kom ik erachter hoeveel punten ik heb?

Uw puntensaldo kunt u direct inzien in ‘Mijn account’ of opvragen via de gratis s.Oliver Card service hotline 00 800 0 76 54 83 7 (00800 0 SOLIVER). Tip: Installeer de app s.Oliver IN YOUR POCKET op uw smartphone en meld u aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Zo kunt u te allen tijde eenvoudig uw puntensaldo checken en hebt u uw klantenkaart altijd bij u. U mist bovendien geen enkele speciale aanbieding meer en kunt eenvoudig op de hoogte worden gesteld per pushbericht. Terug naar de categorie Lees meer...

Wat moet ik doen als ik mijn s.Oliver Card ben kwijtgeraakt?

Als u uw s.Oliver Card bent kwijtgeraakt, neem dan contact op met de s.Oliver Card Service via de gratis internationale hotline: 00 800 0 76 54 837 (00 800 0 SOLIVER)
Wij sturen u dan zo snel mogelijk een vervangende kaart.

Wat gebeurt er met mijn reeds gespaarde s.Oliver punten als ik een artikel retourneer?

Als u een artikel retourneert, worden de punten die u voor dit artikel hebt ontvangen teruggeboekt en het puntensaldo bijgewerkt.

Deelnamevoorwaarden s.Oliver Card

Hier vind u de algemene deelnamevoorwaarden van het s.Oliver Card bonussysteem

Wij vinden uw privacy belangrijk!
Wij vinden uw privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethodes om u uitvoerig advies te kunnen geven en de voor u geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In uw privacyinstellingen kunt u zien welke diensten we gebruiken en kunt u te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre u hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Uw privacyinstellingen
Om u een optimale, op uw individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor u overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor u samengevat. Kies zelf waarvoor u conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. U kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vindt u in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat u onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om u ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we u onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat u ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat u geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor u en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we u advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor u in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die u nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen u hebt bekeken of in uw winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als u besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat u doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens uw gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om u spannende acties en op u afgestemde advertenties op uw favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden uw individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over uw bewegings- en koopgedrag in onze shop om u individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.
Opslaan

Een moment geduld alstublieft...

Fout