RETOURNEREN | RUILEN | KLACHT INDIENEN

WAT KAN IK DOEN ALS DE BESTELDE ARTIKELEN NIET PASSEN OF NIET NAAR WENS ZIJN?

Alle in de s.Oliver online shop gekochte artikelen kunt u binnen 14 dagen (na ontvangst) kosteloos terugsturen met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker.

Hebt u een nieuwe retoursticker nodig?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Artikelen die zonder voorafgaand akkoord worden teruggestuurd, kunnen mogelijk niet worden toegekend en de verzendkosten hiervoor worden niet door ons betaald.

Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk van het totaalbedrag aftrekken.

Als u deelneemt aan het s.Oliver Card-programma, worden s.Oliver fashion points pas na een termijn van 30 dagen na ontvangst van de artikelen op uw klantaccount bijgeschreven. Tot dat moment worden uw fashion points gereserveerd. Als u een artikel in de store wilt teruggeven of uw online bestelling wilt retourneren, komen de fashion points die u voor dit artikel hebt ontvangen of die zijn gereserveerd te vervallen.

Hou er bovendien rekening mee dat het geretourneerde artikel zich in een toestand moet bevinden die overeenkomt met de toestand die ontstaat als een artikel op normale wijze wordt uitgeprobeerd (vergelijkbaar met het passen in de winkel) en dat het artikel van het originele etiket moet zijn voorzien. Wanneer de toestand van het artikel door intensief gebruik is verslechterd, behouden we ons het recht voor om het artikel niet terug te nemen en het in rekening te brengen.

Geretourneerde artikelen worden grondig gecontroleerd en opnieuw verpakt. Indien zich tijdens de verwerking van een artikel een fout of onduidelijkheid voordoet, wordt dit betreffende artikel afzonderlijk verwerkt.

Hierdoor kan het gebeuren dat een artikel niet op de ontvangstbevestiging van uw retourzending wordt vermeld. Voor dit artikel ontvangt u een afzonderlijke ontvangstbevestiging van uw retourzending. Als u na 5 werkdagen nog geen informatie hebt ontvangen over de locatie van deze artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als u een artikel wilt ruilen, stuur het dan binnen 14 dagen terug (zie hierboven).

Het artikel dat u wilt ruilen moet opnieuw worden besteld. Direct omruilen of verrekenen met een vervangend artikel is helaas niet mogelijk.

KAN IK MIJN RETOURZENDING AFGEVEN IN EEN S.OLIVER STORE?

U kunt uw pakket ook in geselecteerde s.Oliver stores afgeven. Voorzie uw retourzending van het retouretiket dat bij de bestelling is meegeleverd. Als klant bent u verantwoordelijk voor de juiste inhoud van het pakket. De store neemt het pakker alleen in ontvangst. Alle overige informatie ontvangt u na ontvangst van het pakket in ons magazijn.

Het is niet mogelijk om artikelen die in de webshop van s.Oliver zijn gekocht in een fysieke store om te ruilen of te retourneren. Evenzo geldt dat artikelen die in een fysieke store van s.Oliver zijn gekocht niet via de webshop van s.Oliver kunnen worden omgeruild of geretourneerd.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT OVER EEN ARTIKEL WIL INDIENEN?

Over een in de s.Oliver online shop gekocht artikel kan binnen de wettelijke garantietermijn van 2 jaar vanaf de aankoopdatum een klacht worden ingediend. Stuur ons een e-mail met het bijbehorende factuurnummer en een duidelijke foto van de reden van de klacht.

Klachten over artikelen uit de store, van verkooppartners of andere online verkopers kunt u richten aan de betreffende store of verkoper. Ons online team kan u hierbij niet helpen noch de kosten vergoeden.

Mocht u toch hulp nodig hebben, stuur ons dan een e-mail met uw kassabon/factuur en een duidelijke foto van de reden van de klacht naar: service@soliver.com.

Ook hier geldt de wettelijke garantieverplichting van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Een aankoopbewijs is daarom vereist.