20%* s.Oliver Card VIP Shopping & 25%* korting met de app!

CODE:

*Vorwaarden
Je s.Oliver Card-voordeel

T/m 7 juni ontvang je bij het shoppen met je s.Oliver Card exclusief 20% VIP korting. Onze tip: shop direct in de app en profiteer zelfs van 25% korting! Geldt ook voor nieuwe aanmeldingen en in alle deelnemende stores.

Download on the App Store Get it on Google Play

Vorwaarden

*Geldig t/m 7-6-2020. 20% korting in de online shop, 25% korting in de s.Oliver fashion app inwisselbaar na het invoeren van de code en het inloggen met je s.Oliver Card. In deelnemende stores, (www.soliver.com/presale), outlets uitgezonderd, met 20% korting op vertoon van de s.Oliver Card, 25% korting op vertoon van de digitale klantenkaart in de app. Ook geldig voor nieuw geregistreerde klanten. Kan tijdens de actieperiode meerdere keren worden ingewisseld. Kan niet met andere waardebonnen of acties worden gecombineerd. Niet inwisselbaar voor reeds gedane aankopen.

We zijn er weer voor je, ook in de store! Lees meer over onze veiligheidsmaatregelen

Stay safe
COVID-19: voor jouw en onze veiligheid.

De gezondheid en het welbevinden van iedereen heeft onze hoogste prioriteit. Daarom gelden bij ons in de stores en bij bestellingen in de online shop de hoogste hygiënenormen. Zo kun je onbezorgd bij ons blijven shoppen.

Online: Verzendkostenvrij | de hoogste hygiënenormen | een contactloze levering

In ons magazijn garanderen we de bescherming door middel van bijzondere veiligheids- en hygiënemaatregelen, zoals de extra reinigings- en desinfectiemaatregelen. Alleen de meest noodzakelijke medewerkers zijn ter plaatse en externe personen hebben momenteel geen toegang.

Je bestelling kan contactloos bij je thuis of in een pakketshop worden geleverd. Jouw pakketje wordt meestal na 3 tot 5 dagen bezorgd – bij standaardverzending nu ook zonder verzendkosten!

In de stores: afstand houden | betalen met pinpas

We houden ons aan de door de regering opgelegde maatregelen met betrekking tot de bezoekerscapaciteit en willen je vriendelijk vragen afstand te houden.

We stellen het zeer op prijs als je er in onze stores voor kiest om met pinpas te betalen, om zo het contact tot een minimum te beperken. We accepteren ook nog steeds de overige betaalmethodes.

Veelgestelde vragen

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling naar categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Bij elke bestelling wordt op individuele basis een kredietwaardigheids- en adrescontrole op basis van een mathematisch-statistische methode uitgevoerd. Het resultaat van deze controle is afhankelijk van vele verschillende factoren, waaronder uw bestel- en retourgedrag, de... Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING. Terug naar de categorie Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via koop op rekening (factuur), met PayPal, iDEAL of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via koop op rekening (factuur) Over het algemeen kunt u bij ons al vanaf de eerste bestelling via koop op rekening (factuur) betalen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, verzoeken wij u om het factuurbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te voldoen. Indien u afzonderlijke artikelen aan... Lees meer...

Onze retourvoorwaarden

Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you Antwoordnummer 36034 8000 ZG Zwolle Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk van het... Lees meer...

Hoe kan ik artikelen retourneren?

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver.nl geschiedt uitsluitend in Nederland. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe kan ik een artikel reclameren?

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar onlineshop@nl.soliver.com en daarin de volgende informatie vermelden: Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u... Lees meer...

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Reinigingsadvies

Ieder materiaal is anders en moet daarom ook op een andere manier worden gereinigd. Om lang van uw kleding te kunnen genieten, moet u de volgende punten in acht houden: Houd u altijd aan de reinigingsinstructies op het waslabel! Sluit voor het wassen alle haakjes, knopen en ritssluitingen om te voorkomen dat de kledingstukken zich aan elkaar vasthaken en er draadjes uit het weefsel worden getrokken. Houd bij het wassen van gemengde weefsels altijd rekening met het meest gevoelige textiel.... Lees meer...

Wij vinden je privacy belangrijk!
Wij vinden je privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethoden om je uitvoerig advies te kunnen geven en de voor jou geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In je privacyinstellingen kun je zien welke diensten we gebruiken en kun je te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre je hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Jouw privacyinstellingen
Om je een optimale, op je individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor jou overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor je samengevat. Kies zelf waarvoor je conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. Je kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vind je in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat je onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om je ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we je onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat je ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat je geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor jij en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we je advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor je in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die je nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen je hebt bekeken of in je winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als je besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat je doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens je gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om je spannende acties en op jou afgestemde advertenties op je favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden je individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over je bewegings- en koopgedrag in onze shop en voeren daarbij op de website zogenaamde A/B-testen en multivariate testen uit om onze gebruikerservaring continu te verbeteren en je individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten