Menu
Sluiten
Sluiten

Veelgestelde vragen

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling naar categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Bij elke bestelling wordt op individuele basis een kredietwaardigheids- en adrescontrole op basis van een mathematisch-statistische methode uitgevoerd. Het resultaat van deze controle is afhankelijk van vele verschillende factoren, waaronder uw bestel- en retourgedrag, de... Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING . Terug naar de categorie Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via koop op rekening (factuur), met PayPal, iDeal of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via koop op rekening (factuur) Over het algemeen kunt u bij ons al vanaf de eerste bestelling via koop op rekening (factuur) betalen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, verzoeken wij u om het factuurbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te voldoen. Indien u afzonderlijke artikelen aan... Lees meer...

Onze retourvoorwaarden

Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you Antwoordnummer 36034 8000 ZG Zwolle Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk van het... Lees meer...

Hoe kan ik artikelen retourneren?

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver.nl geschiedt uitsluitend in Nederland. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe kan ik een artikel reclameren?

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar onlineshop@nl.soliver.com en daarin de volgende informatie vermelden: Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u... Lees meer...

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Reinigingsadvies

Ieder materiaal is anders en moet daarom ook op een andere manier worden gereinigd. Om lang van uw kleding te kunnen genieten, moet u de volgende punten in acht houden: Houd u altijd aan de reinigingsinstructies op het waslabel! Sluit voor het wassen alle haakjes, knopen en ritssluitingen om te voorkomen dat de kledingstukken zich aan elkaar vasthaken en er draadjes uit het weefsel worden getrokken. Houd bij het wassen van gemengde weefsels altijd rekening met het meest gevoelige textiel.... Lees meer...

Een moment geduld alstublieft...

Fout